Cennik - EN

Vestibulum ultrices risus quis velit mattis mollis. Pellentesque lacinia lorem vel ullamcorper interdum. Sed accumsan nisl odio, ut iaculis velit tempor aliquet. Proin dignissim, nibh id egestas bibendum, neque ex ultrices arcu, et molestie nunc felis feugiat justo. Nullam eleifend id magna a volutpat. Mauris in tincidunt ipsum. Sed hendrerit dui elit. Nulla suscipit, lectus quis tristique imperdiet, nisl quam venenatis orci, eget accumsan erat massa id lorem.

Campervan

Sezon niski Cena
1-7 dni 450zł / doba
8-14 dni 400zł / doba
14 + dni możliwość negocjacji ceny
Sezon wysoki Cena
1-7 dni 550zł / doba
8-14 dni 500zł / doba
14 + dni możliwość negocjacji ceny

Opłaty dodatkowe (niezależnie od sezonu):

Opłata przygotowawcza (obowiązkowa) 300 zł
Cena zawiera: wydanie i odbiór samochodu, dezynfekcję pojazdu, wyposażenie startowe (2x papier toaletowy, płyn do toalety, 2 krzesła + stolik Camp4, zestaw garnków turystycznych Brenner, zestaw 5 przyborów kuchennych, zestaw sztućców 4x4, zestaw naczyń 4x4, klin poziomujący do kół – 2 sztuki, kabel zasilający kampera do prądu 230V 20m, pełna butla gazowa 2,7kg, worki na śmieci).

Limit kilometrów 300 km / doba. Każdy kolejny kilometr 0,70 zł brutto.
Kaucja 5000 zł Opłata jednorazowa za wyjazd za granicę Polski 120 zł

Auta wycieczkowe

Sezon niski Cena
1-3 dni 250zł / doba
4-7 dni 400zł / doba
8-14 dni 200zł / doba
14 + dni możliwość negocjacji ceny
Sezon wysoki Cena
1-3 dni 300zł / doba
4-7 dni 280zł / doba
8-14 dni 250zł / doba
14 + dni możliwość negocjacji ceny

Opłaty dodatkowe (niezależnie od sezonu):

Opłata przygotowawcza (obowiązkowa) 300 zł
Cena zawiera: wydanie i odbiór oraz dezynfekcję pojazdu. W cenie komplet ochronnych maseczek jednorazowych.

Limit kilometrów 300 km / doba. Każdy kolejny kilometr 0,70 zł brutto.
Kaucja 1500 zł Opłata jednorazowa za wyjazd za granicę Polski 120 zł

Informacje ogólne

Wszystkie ceny są cenami brutto i zawierają 23% podatek VAT.
Sezon niski 07.01.2021-30.04.2021 oraz 01.10.2021 – 22.12.2021
Sezon wysoki 01.05.2021 – 30.09.2021 oraz 23.12.2021 – 06.01.2022.
Ceny akcesoriów i dodatków obowiązują cały rok.
Przyjęcie wynajętego pojazdu i sprzętu w siedzibie firmy Panda Camp w godzinach 08:00-11:00
Wydanie pojazdu i sprzętu z siedziby Panda Camp w godzinach 16:00-20:00.
Zwrot kaucji gwarancyjnej do 10 dni roboczych od daty oddania kamper vana lub samochodu wycieczkowego lub innego sprzętu na konto Klienta lub zgodnie z warunkami umowy.
W przypadku wystąpienia szkody do czasu wyceny naprawienia szkody przez specjalistyczny warsztat zwrot kaucji może odbyć się do 90 dni roboczych lub do czasu wypłaty odszkodowania z polisy OC sprawcy.

Cennik opłat dodatkowych

  1. Oddanie brudnego, nieumytego kamper vanu, samochodu wycieczkowego, namiotu dachowego lub któregokolwiek z akcesoriów lub dodatków z zewnątrz – 150 złotych brutto
  2. Oddanie brudnego, nieposprzątanego samochodu wewnątrz – 250 złotych brutto
  3. Oddanie toalety turystycznej brudnej – 150 złotych brutto
  4. Oddanie toalety turystycznej z zostawionymi fekaliami – 300 złotych brutto
  5. Oddanie kamper vana lub samochodu wycieczkowego lub sprzętu po umówionej dacie oraz godzinie oddania – 100 złotych brutto za każdą rozpoczętą godzinę opóźnienia każdej z wynajętej rzeczy. Wszczęcie procedury poszukiwania / odzyskiwania nie oddanego pojazdu – 2500zł brutto
  6. Zgubienie kluczyka lub dowodu rejestracyjnego – 1000zł brutto za każdą zgubioną rzecz
  7. Oddanie auta z niepełnym zbiornikiem paliwa – kwota wg FV uzupełnienia paliwa + 100,00 złotych brutto
  8. Podstawienie samochodu lub sprzętu w Polsce: 500,00 złotych brutto + 1,00 złotych brutto każdy km liczony w dwie strony
  9. Odebranie samochodu lub sprzętu w Polsce – 500,00 złotych brutto + 1,00 złotych brutto każdy km liczony w dwie strony
  10. Dojazd do najemcy z zapasowym kluczykiem na terenie Polski 1500zł a na terenie Unii Europejskiej 3000zł brutto.
  11. Złamanie zakazu palenia papierosów w samochodzie lub w namiocie (również e-papierosów) – 2000,00 złotych brutto
  12. Prowadzenie kamper vana lub samochodu wycieczkowego pod wpływem alkoholu i innych substancji niedozwolonych – 5000,00 złotych brutto
  13. Opłata za każdorazowe udostępnienie danych dotyczących umowy wszelkim uprawnionym organom jak policja, prokuratura, firma leasingowa – 150zł brutto
  14. Niepowiadomienie policji do każdego zdarzenia drogowego z innym pojazdem – 5000,00 złotych brutto ?????????
  15. Pranie ubrudzonych tapicerek foteli, materacy, siedzeń, oparć, pokrowców – 250,00 złotych brutto za każdy element.
  16. Wymiana tylnego lub przedniego zderzaka bez lamp – 2500,00 złotych brutto
  17. Wymiana lamp w samochodzie tylnich i przednich – cena ……….
  18. Polerowanie rys na lakierze – 200,00złotych za każdy 1 metr bieżący rysy
  19. Wlanie innego paliwa/płynu niż olej napędowy do baku kamper vana lub samochodu wycieczkowego a przez to spowodowanie uszkodzenie silnika, wtrysków, pompy paliwowej itd. - pokrycie przez Najemcę 100% wartości napraw i strat spowodowanych brakiem możliwości dalszego najmu kamper vana lub samochodu wycieczkowego: Wynajmujący przy takiej szkodzie, zleci odpowiednie badania wyspecjalizowanym firmom w celu stwierdzenia nalania innego paliwa/płynu niż olej napędowy do baku. Najemca zobowiązany jest zapłacić wyżej wymienione koszty Wynajmującemu i nie wnosi wtedy sprzeciwu.
  20. Wlanie słabej jakości oleju napędowy do baku kamper vana lub samochodu wycieczkowego a przez to spowodowanie uszkodzenie silnika, wtrysków, pompy paliwowej itd… – pokrycie przez Najemcę 100% wartości napraw i strat spowodowanych brakiem możliwości dalszego najmu kamper vana lub samochodu wycieczkowego: Najemca odpowiedzialny jest za wybór stacji paliw na której dokonuje tankowania. Wynajmujący rekomenduje tankowanie oleju napędowego uszlachetnionego tylko na markowych i znanych stacjach paliw. Wynajmujący przy takiej szkodzie, zleci odpowiednie badania wyspecjalizowanym firmom w celu stwierdzenia nalania złej jakości paliwa. Wynajmujący nie będzie dochodził wyżej wymienionych kosztów od stacji paliw gdzie było nalane takie paliwo, tylko będzie dochodził tych kosztów od Najemcy, a Najemca zobowiązany jest zapłacić te koszty Wynajmującemu. Najemca, sam będzie dochodził kosztów od stacji benzynowej.
  21. Każda naprawa po za szkodami wymienionymi powyżej rozliczana jest na postawie FV zakupu części, FV usługi ( np. lakierowanie elementu ) oraz zgodnie z roboczogodziną pracownika która wyceniona jest na 250,00 złotych brutto za każdą rozpoczętą godzinę.
  22. Wynajmujący może skorzystać na koszt Najemcy przy usuwaniu szkód z autoryzowanych stacji serwisowych danego producenta samochodu oraz zabudowy.
  23. Transport kamper vana lub samochodu wycieczkowego oraz wynajmu specjalistycznych pomieszczeń i narzędzi do napraw szkód spowodowanych przez Najemcę pokrywa Najemca.
  24. Inne naprawy wnętrza, karoserii, braki wyposażenia, – zgodnie z kosztami naprawy i zakupu tych elementów + 2500,00 złotych brutto jako rekompensata utraty korzyści z wynajmu jeżeli kamper van lub samochód wycieczkowy nie będzie się nadawał do kolejnego wynajmu.
  25. Opłata za stracone dni jeśli auto jest na serwisie z winy najemcy.